Tuesday, April 27, 2010

SYOKNYA MAIN SMS!


Dapat kiriman SMS darinya membuatkan aku merasa seolah-olah di awangan.. Bahagianya... Tersengih..senyum sorang-sorang.. dengan pantas, tak membuang masa aku menekan punat-punat telefon bimbit..memberi balasan.. Tak mahu buat si dia tertunggu-tunggu.. takut dia kecewa.. Tak mahu dia anggap aku melupakannya..

MESSAGE SENT!
DELIVERED TO M****I!

Rasa sangat teruja untuk meneruskan permainan perkhidmatan pesanan ringkas bersamanya...
Aku menunggu balasan darinya...tunggu..tunggu..dan terus menunggu..haish~
Lama juga! Kenapa lambat balas?? Pergi mana?? Tidur ke????

Mula jadi bagai cacing kepanasan... ~alahai, baru nak rasa syok men sms...~

Aku menunggu sehingga tertidur..tidur dalam kekecewaan?? kehampaan??
Namun tak berpanjangan.. Bangun pagi, terpapar di skrin kiriman SMS darinya.. Ucapan selamat pagi SAYANG! Wah... seronoknya...bahagianya...*cing!* *cing!*

3 comments:

  1. hehe..nk tawu?? tgu la nex entry tuk diz story..ngeh2~

    ReplyDelete
  2. salam...abis la hancur hati boy2 yg mnat kt cik mayah ni...;)

    ReplyDelete