Sunday, August 16, 2009

LAGI-LAGI CERITA KAKI

Hehehe..klu da bosan ngn citer kaki ku, jgn singgah blogku..huhu..

kelmarin, aku baru urut kaki..ngn mak yang (tukang urut pling famous kt kg.delek)... hu...sakitnyer xdapt kugambarkn ngn kate2..Allah je yg tau..

aku meraung2..haha xla mraung2 juz menjerit2 la..ank buah aku punyela kureng asem! die ejek2 aku kt sebelah..sabar jelaa..klu mk yang tu xde, da lme aku backhand die!

Tp, setulus ikhlasnyer mmg sgt sakit..hmm..pas urut tuh, kaki aku mkin bengkak kot.. xde perubahn sgt..jln pun still sakit..masih lg tempang..

emm..arini aku g hospital putrajaya..anta kakk aku..kak ija..die msuk wad arini..coz sok nk operate..tp yg agk klakarnyer, org pandang ak cam ak yg kne tahan kt wad tuh! hahaha...maen2 lak ak nih. Ape2 pn, same2la doakn kakakku, Nor Liza bt Paad, semoga segalanye berjaln lancar esok..ameennn..

No comments:

Post a Comment