Thursday, January 8, 2009

testing power

ahlan linafsi..
bermula coretan pertama..huhu..
aku xpernah tau pun sume2 ni sebelum ni..
budak2 mais punya pasal la ni! haha..
aku pun da jadi budak mais jugak skang..
penghijrahan...
siyes cakap,aku baru taw sal ym, blog, n yang sme wktu dgnnya bermula selepas ak duk menumpang kat uma memembe kat wisma mais..
sebelum ni, buta it..
orang cerita, ak nganga aje.. ye kan aje..
nak kate bawah tempurung pun leh gak ak ni..
tp bkn katak la..
emm...
ape2 pn ak harap sume ni leh jd medium tuk ak perbaiki dri..
bukan menambahjelekkan dri sendri..
yang buruk harap dijauhkn...
ape2 yang aku mulakan dgn niat nk perbaiki dri, kerana Allah taala..
tulah, PALANG NODA...
dalam ceria ak, dlm gelak tawa ak, 1001 tangisan dsebaliknya..
kat mane2 pn ak ade,
appe pn yg ak wat,
pengakhirannya,ak adalah naadim..
nadimtu...aku telah menyesal..

No comments:

Post a Comment